-->

2011. március 28., hétfő

Alkonyat-kollekcióm / My collection inspired by Twilight

Mint eddigi bejegyzéseimből is kiderült, az Alkonyat-saga teljesen elvarázsolt. Először egy szabad estémen az első filmet néztem meg, majd gyorsan beszereztem a négy könyvet, amit el is olvastam rögtön (olvastam alvás előtt, alvás után, alvás helyett, repülőn, kórházban, mindenhol) - aztán újrakezdtem és még egyszer elolvastam. És tudom, hogy nemsokára harmadjára is el fogom olvasni :)
Éppen ezért muszáj volt ékszereket is alkotnom az Alkonyathoz kapcsolódóan.
Először az Új hold című könyvhöz készítettem egy fülbevalót, ami a teliholdat szimbolizálja, ahogy körülveszi a fekete éjszaka:

New Moon fülbevaló

A második alkotást Edward topázszínű szeme inspirálta:
Edward's eyes fülbevaló

A harmadik alkotás egy gyönyörű fekete csipkekarkötő, amit még nem láthattatok nálam. Annyira szép és elegáns, hogy a keresztségben Rosalie nevét kapta, hiszen hozzá illett legjobban:

Rosalie csipkekarkötő

A negyedik, az Alkonyat által inspirált alkotásom egy peyote karkötő, ami Edwardot és Bellat ábrázolja:
Twilight karkötő

As you could probably see from my earlier entries I really love Twilight-saga. First time I was watching the first movie during a free evening after that I have bought fast the 4 books and read it with one breath (I was reading before sleeping, after sleeping, instead of sleeping, on plane, in hospital  everywhere) - after that I was restarting and read them again. And I know soon I will restart it :)
From this reason I had to create a collection inspired by Twilight.

First I have been creating an earring inspired by book New Moon what is symbolizing the full moon surrounded by the black night:
New Moon earring

The second creation was inspired by Edward topaz colored eyes:
Edward's eyes earring

The third one is a beautiful black lace bracelet what is very new in my blog. It is so wonderful and elegant that it received the name of Rosalie:
Rosalie lace-bracelet

The fourth one Twilight-related creation is a peyote bracelet with the picture of Edward and Bella:
Twilight bracelet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése