-->

2011. március 21., hétfő

Egy táska kiegészítőkkel 1. / A bag and it's accessories - part one

Nemrég sétálás közben megláttam Őt. Gyönyörű volt, ahogy selymesen ragyogott a napfényben. Amint megálltam, hogy jobban megtekintsem, rögtön tudtam, hogy az enyém lesz. Így gyorsan bementem és meg is vettem :)

Ő az:
A táska (fektetve)
A táska (előlről)
A táska (hátulról)

Miután hazaértünk éreztem, hogy muszáj kiegészítenem, hogy teljes szettként hordhassam. Mivel mostanában rosszalkodik a fülem, először egy sapkát csináltam hozzá. Sajnos, nem sikerült olyan sapkaformát találnom, ami tetszett volna, így végül terveztem egyet. Hogy tökéletesen passzoljon a táskához, kis virágokkal díszítettem. A fonal, amiből készült a Barka Fonal Gilice típusának Paszuly árnyalata. A virág mintáját szintén itt találtam, csak én kicsit leegyszerűsítettem.

Íme a modell:
A sapka távolról
A sapka közelebbről

Végül gondoltam, hogy teljes legyen, megérdemel egy kitűzőt is a szett :)
A kitűző szemből
A kitűző kissé oldalról

Nemsokára valami ékszert is fogok majd kreálni neki :)

Not so old before while walking I have seen It. It was very beautiful when it was shining nicely in the sun. In the second I was stopping to watch it more closely I knew that it will be mine. So fast I went into the shop and bought it :)

Here it comes:
The bag lying
The bag front view
The bag back view

After arriving home I knew I have to create some accessories for it. As nowadays I am having some troubles with my ear first I created a hat. As I could not find a good pattern for this hat finally I was drafting a model. To apply it properly to the bag I was customizing it with flowers. The wool what I was using is from company Barka Fonal, type Gilice, color Paszuly. I have found the pattern of the flower also at their website but I was simplifying it a little bit.
Here is my model:
The hat overview
The hat nearby

Finally I thought to complete the set I had to create a pin as well :)
The pin front view
The pin side view

Soon I will create a jewellery creation as well in the same style :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése