-->

2011. augusztus 6., szombat

My secret garden / My secret garden

Gyermekként apukám minden este olvasott nekem, majd 5 éves korom után nem sokkal megfordult a helyzet. Ebben az időszakban éppen A titkos kert című könyvet olvastuk Frances Hodgson Burnettől - így ez lett az első könyv, amit olvastam. Mindig lenyűgözött az, ahogy a természet megjelenik ebben a könyvben, ahogy olvasás közben érezni a yorkshire-i  hanga mézédes és a frissen felásott föld jellegzetes illatát. Azóta is a kedvencem maradt ez a könyv, olvastam már angolul és megvettem több kiadását is.
Már régóta szerettem volna egy kollekciót készíteni, ahol ez előtt a könyv előtt tisztelgek. A folyamatosan bővülő kollekciót természetes színek és természetes kiegészítők jellemzik (pillangók, virágok, stb.).
Az első modell, aki elkészült a Chinese garden nevet kapta - egy nagyon különleges halvány türkiz színt ötvöztem halványzölddel, különleges pillangókkal és áttört virágokkal.

 Chinese garden necklace - overview
Chinese garden - beaded bead


When I was a child my father read me every evening. When I became 5 years old the situation changed and I learned to read. At that time we were reading the novel of Frances Hodgson Burnett - The secret garden. It was the first book I have read. I was really impressed by the representation of nature in this book, you can feel the smell of Yorkshire's plants and the freshly dug soil.This book is yet my favourite, I have read already in English and I have a collection of different publications.

I was planning for a long time to create a collection in the honour of this book. The main parameters of this collection are the following - natural colours and details (butterflies, flowers, etc.)
The first model is Chinese garden - a very special light tourquise seed beads combined with light green beads, special butterflies and filligrees.
 Chinese garden - beaded bead
Chinese garden - beaded bead


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése